fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar


Distanční výuka 22.-26.3.

Distanční výuka 22.-26.3.

  • Verča
  • 22.3.2021

Když jaro ťuká

Pondělí

Povídejte si s dětmi o tom, jak přichází jaro (např.co se mění v přírodě) dbejte na to, aby se vyjadřovaly pomocí celých vět

Připravte si modelínu a modelujte na téma – Jarní kytičky a zvířatka na jaře

Můžete se při modelování učit společně básničku

Beruška

Berušky dnes za svítání

našly mašli od hlíny,

do večera místo hraní

ušily si peřiny.

ÚTERÝ

Popovídejte si s dětmi, co si představují pod pojmem, když se řekne „JARO“ Dejte dětem prostor k vlastnímu vyjádření .

Na toto téma ať namalují jakýkoli obrázek s touto tématikou.

Jazyková chvilka – stupňování přídavných jmen – zdrobněliny. Rozhovor „Co je malé?“ např. Kytka-kytička, strom-stromeček + vytleskej si slova

Trénujte s dětmi písničku „Komáři se ženily“ , můžete doplnit tanečkem.

 

https://www.youtube.com/watch?v=trzu6OoYU3U

 

STŘEDA

Rozhovor s dětmi

  • Jaké je jaro, co máš na jaru rád?

  • Co uděláš, když budeš potřebovat pomoct?

  • Co by se stalo kdyby…?

Dnes si s dětmi zacvičte a zahrajte hry :)

 

  • Začněte tím, že si pustíte tuto písničku s tanečkem:

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 

Zahrajte si pohybovou hru „Na kouzelníka“ – náměty se inspirujte jarem.Zahrajte si na to, že jste kouzelník a začarujte své dítě (např. Čáry máry fuk, ať je z Tebe žabička,králíček, had….)

 

  • Relaxace – na meditační pohádku protahujte svá tělíčka a odpočívejte

https://www.youtube.com/watch?v=inDocN5Hhec

 

ČTVRTEK

Popovídejte si s dětmi: „Proč a co se má, co je správné?“

Hrajte si s hračkami a počítejte od 1-6 .Určujte více a méně.

Prohlížejte si s děti knihy nebo časopis a hledejte obrázky květin.

Vezměte děti na procházku a pozorujte zahrádky a povídejte si, jak se o rostliny staráme a proč?

Dnes si s dětmi namalujte obrázky tulipánů. Co potřebujete? Čistý bílý papír, tempery, štětec a vodu. Nejprve si namalujte stonek od kytiček, potom dotiskejte ručičky. Námět naleznete v příloze.

PÁTEK

Zopakujte si s dětmi vše, co jste se učili celý týden.

Dnes se zaměřte na trénování barev.

Vymalujte si domalovánku za použití žluté, modré, zelené a červené barvy.

Přečtěte si s dětmi pohádku z přílohy „Jarní pohádka“ a povídejte si s nimi o textu, co se jim v pohádce líbilo X nelíbilo a proč.

Vypracujte si pracovní list z přílohy – „Jak konvička zalévá“

Přeji krásný víkend.

 

Distanční výuka 22.-26.3.